הובלות חיפה והסביבה

לרוב מעבר דירה קורה בעקבות נסיבות משמחות אבל תהליך המעבר עצמו פחות משמח. המעבר עצמו מבולגן, יקר, ורוב הזמן אין לנו מושג מאיפה זה בא, לאן זה הולך וכמה עוד נשאר לארוז.

ביטוח שווה ביטחון

לא תאמינו אבל ענף הביטוח הגיע גם למובילים. כמובן שלא כל המובילים מספקים ביטוח תכולה על ההובלה, חלקם הגדול מעדיפים לחסוך את הסכומים האלה, ולגרוף רווחים גבוהים ככל שניתן. אך מוביל רציני יכלול בהצעת המחיר שלו ביטוח תכולה למען השקט הנפשי שלכם, והכסת"ח שלו.

חשיבות הביטוח באה לידי ביטוי במקרה של תאונה, בין אם תאונה בכביש או במדרגות הבניין. במקרה וההובלה מציעה ביטוח על התכולה אותה היא מעבירה, חברת ההובלות תפצה אתכם על הנזקים על מנת לשמור על שמה הטוב.

שימו לב! אם לא קיים ביטוח שכזה, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתווכחים ורבים, עם מובילים שמתעקשים שהם לא אשמים ו"אין מה לעשות, זה קורה".

בואו נראה על מה אנחנו מדברים

מובילים רציניים יקבעו איתכם פגישה בביתכם להערכת שווי ההובלה. לעיתים התיאור היבש שנמסר בטלפון לא מקיף את כל התכולה שברצוננו להעביר, או שפשוט אנחנו אומדים לא נכון את כמות הארגזים אליהם יכנסו חפצינו.

כאשר נציג מטעם חברת ההובלה מגיע לביתכם, הוא כבר מכיר את העבודה ויודע לתת הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן פגישה זו מצמצת את הסיכויים לבלת"מים ביום ההובלה ומורידה מאיתנו לחצים בנוגע להעלאה פתאומית במחיר ההובלה.

ווידוא עטיפה של הריהוט

יש לשאול לפני תיאום ההובלה האם הסבלים שמגיעים לעשות את ההובלה יעטפו את הריהוט, אם המוביל יזרוק תשובות כמו: "אל תדאג נסתדר" או "הכל יגיע פיקס", נורת האזהרה צריכה להידלק. שאלה זו קריטית, מכיוון שלעיתים בגלל הרצון לחסוך כמה שקלים על הובלה, אנו משלמים ביוקר על הנזק שנגרם לריהוט שלנו.

לסגור בכל מחיר

ההוצאות גבוהות ומטלות רבות, לכן לעיתים יש לנו נטייה לסגור עם המוביל הראשון שיצר איתנו קשר. מומלץ לחכות מעט, ולבקש מכל המובילים הצעת מחיר ראשונה למייל או לווצאפ. תיזהרו מסינון על סמך המחיר הנמוך בלבד אלא להצליב את המחיר עם השירותים שמציע המוביל.

זה שאינו יודע לשאול

לפעמים דיבורים על כסף גורמים לנו מבוכה, אך בעסקים מסוג אלא מחיר ההובלה ניצב בראש והנושא מובן לשני הצדדים. לכן שווה לפעמים לנהל משא ומתן, בגבול ההיגיון כמובן, על מנת להוריד עלויות אך עדיין לוודא שהריהוט האיכותי לא ייפגם בהובלה בגלל חובבנים.

לסיכום

מעבר דירה לא מתרחשת כל חודש, אלא כל כמה שנים בדרך כלל. לכן, כדי למנוע אכזבות מיותרות וויכוחים חסרי מוצא, מומלץ לוודא שחברת ההובלה שבחרנו אמינה ושירותית כדי למנוע בזבוז נוסף של זמן וכסף.
מעוניינים לעבור בקלות? בקרו באתר Moverstlv והשוו מחירים של מובילים מומלצים בחיפה, כמו כן ניתן למצא מובילים בכל חלקי הארץ.